Sunday, October 10, 2010

Hari yang gembira...

jumaat lepas si dia amik aku kat segamat...emm seronok dan gembira sebab x payah blek naik keretapi. dalam pukul 12.30 dia sampai...tapi mase tue dia macam emo je sebab tak jumpa rumah sewa aku nie.sOOry sayang.

aku siap bawak bekal lgi dalam bekas untuk makan tengahari.perancangannyer untuk makan berdua dalam kereta..last2 aku sorg je yg makan..soRRy once again ea sayang..hehehhe

pastue tunngu dia solat jumaat jap dan kemudian kami teruskan perjalanan pulang ke Kluang. memandangkan aku tido mlm tue pukul 3 lebeh ,soOO mata aku yang segar lgi tadi terus kuyu dan tertidur...kena sOrrY lagi la jawabnyer...nak wat cm ne kena jalankan tanggungjawab kepada sekolah..siapkan asgment lahh!!!

lpas sampai ke Air hitam kami berdua singgah kat kedai2 yang jual2 barang2 kawin..hehehe MoOd nak bertunang nie..laen sikit. macam2 jenis warna aku tengok..last2 aku tersangat2 la berkenan ngan 2 warna nie..warna purple hitam ngan Grey+ hitam..Plannign ngan mak nak warna laen,tapi disebabkan dah sampi kat kedai ade warna yang lain plak yang cantik.

sOO lepas g air hitam kitorg pun jalan2 kat bandar Kluang. tengok barang2 yang nk dibeli esoknyer..last2 kol 9 jgak smpi rumah...

aieyda10

No comments:

Post a Comment