Wednesday, October 13, 2010

ade ke orang yang nk follow blog aku

atas nasihat daripada senior aku kat rumah semeter lepas..dia suruh aku buat blog nie awl2..atas nasihat beliau yang sangat bernas..aku wat blog lepas final exam marketing...balik je rumah aku terus sign in blogger nie...aku rasa first entri aku psal terlahirnya blog aku sendiri..

masalahnyer adalah aku bukan seorang blogger yang tegar..untuk post entri yang berbagai2 dan untuk dipublish kemasyarakat..aku buat blog untuk subjek internet marketing...mungkin lepas nie aku akan lebih bercita-cita untuk buat blog nie secara serious..bercerita tentang aoe yang berlaku dalam negara..komen2 perkara yang berlaku..but what in my mind is, aku takut salah cakap..mamposs la kena tahan dengan pulis....
tak nk aku...

lagi satu ade ke org yang nak follow blog aku nie..aku rasa sangat la tak menarik.aku kagum dengan blog mereka-mereka yang terkenal..terutamya tokoh yang aku sanagt kagumi..iaitu TUN DR MAHATHIR MOHAMAD..ape yang aku tau dia just post satu issue...orang yang komen pasal post dia ..masyaAllah terlalu ramai..beratus-ratus..
sungguh kagum..
blog yang selalu gak aku jengah adalah blog HANIS ZALIKHA..follower dia sah2 la ramai..entri dalam tue best2...banyak berguna untuk saya juga....

emmm mybe satu hari nnti aku boleh wat blog cm diorang yang sngat kreatif...

No comments:

Post a Comment